Jakość powietrza

Wszystkich odwiedzin 311903

livemarks

Wiadomości z Przedszkola w Grądach

Zima to w przedszkolu czas niezwykły i magiczny. W „świecie dzieci” okres świąteczny to najpiękniejsze dni w roku. Są pełne ciepła, radości, inspirujących zajęć. Wydarzenia z końca listopada oraz grudnia 2023 przedstawiamy poniżej w naszym pamiętniku i galerii zdjęć.

27 listopada wysłaliśmy listy do Świętego Mikołaja zachowując wszystkie niezbędne formalności. Na odpowiedź nie trzeba było długo czekać. Mikołaj zjawił się nocą w przedszkolu, zabrał listy i pozostawił ślady…..

29 listopada rozpoczęliśmy realizację ogólnopolskiego programu „ Kubusiowi przyjaciele natury”. Cykl zajęć będzie trwał kilka tygodni. Celem programu jest promowanie wśród najmłodszych życia zgodnego z naturą.

30 listopada bawiliśmy się na Andrzejkach . Wśród wielu zabaw, konkursów, wróżb i niespodzianek znalazło się miejsce dla ćwiczeń sprawnościowych, będących częścią projektu edukacyjnego „ Na sportowo, bo to zdrowo”. Zabawa była wyborna pełna różnych aktywności.

6 grudnia byliśmy świadkami niezwykłego wydarzenia. Święty Mikołaj przybył do nas konnym zaprzęgiem. Dzieci były oczarowane wizytą znakomitego Gościa oraz prezentami, które otrzymały. Przygotowały dla Mikołaja niespodziankę w postaci występu artystycznego.

Mikołaju, dziękujemy Ci za wspólnie spędzony czas i zapraszamy za rok !

8 grudnia wyruszyliśmy na drugą w tym roku szkolnym wycieczkę. W teatrze im. L. Solskiego w Tarnowie obejrzeliśmy spektakl „ Żabcia i Ropuch”. Zimowa sceneria zachęciła nas do spaceru na rynek, gdzie zwiedziliśmy Muzeum w Ratuszu – Galerię Sztuki Dawnej. Mogliśmy zobaczyć wiele cennych eksponatów ze zbiorów książąt Sanguszków .

Najbardziej podobały się dzieciom kolekcje ceramiki, szkieł i sreber rodowych. Na rynku obejrzeliśmy również świąteczne dekoracje miasta.

Po tak obfitej lekcji historii relaksowaliśmy się w Promiennym Zamku.

11 grudnia zapachniało w przedszkolu pierniczkami – to znak, że święta tuż, tuż. Dzieci chętnie pracowały aby, wykonać piękne ozdoby na wigilijny stół.

14 grudnia realizujemy zajęcia kulinarne w ramach ogólnopolskiego projektu „ Zdrowe Dzieci”Projekt ma na celu edukację przedszkolaków, ich rodziców oraz nauczycieli na temat zdrowego żywienia. Składa się z zajęć, prelekcji oraz szkoleń dla nauczycieli.